MasterΑνακοινώσειςΔράσειςΕκπαίδευσηΕκπαιδευτικές ΔράσειςΕνημέρωση ΓονέωνΕπίκαιραΣχολείο

Ενημερωτική Συνάντηση εκπαιδευτικών

Σε ένα καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική συνάντηση  των εκπαιδευτικών του 1ου Γυμνασίου Αγρινίου με τον Σύμβουλο  Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης κο Αθανάσιο Ρισβά στις 19 Μαρτίου 2025.

Αρχικά ο κος Ρισβάς αναφέρθηκε σε θέματα ενταξιακής εκπαίδευσης και σε θέματα ΕΔΥ καθώς και  σε θέματα διαχείρισης περιστατικών  τόσο στα τμήματα γενικής παιδείας  όσο και στα τμήματα ενταξιακής εκπαίδευσης. «Κάθε σχολείο έχει τη δική του κουλτούρα», τόνισε. «Στην ενταξιακή εκπαίδευση είμαστε μερικά σκαλοπάτια πριν την συμπερίληψη. Πρέπει τα παιδιά να συνεκπαιδεύονται στη γενική τάξη με προϋποθέσεις. Οι εκπαιδευτικοί της ένταξης πρέπει να είναι μέσα στην τάξη της γενικής παιδείας διαφορετικά μιλάμε για απένταξη. Το σχολείο πρέπει να γίνει φιλικό, να εντάξουμε τα παιδιά και να δοθεί βαρύτητα στο κοινωνικοσυναισθηματικό κομμάτι. Θα πρέπει να μπούμε στα παπούτσια των μαθητών όσον αφορά τα ενδιαφέροντά τους. Φωνολογική ενημερότητα κάνουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο.  Μπορώ όμως να κάνω ένα άτυπο εργαλείο. Να βάζω τα παιδιά να διαβάζουν».

Μετά την εισήγησή του, ο κος Ρισβάς απάντησε σε ερωτήματα και προβληματισμούς των εκπαιδευτικών όπως “πώς μπορεί να γίνει η συμπερίληψη σε ένα τμήμα 27 παιδιών όπως αυτό στην Α΄ τάξη, πως μπορεί να εφαρμοστεί η διαφοροποιημένη διδασκαλία όταν πρέπει να τρέξει η ύλη, πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να ακούσει τους μαθητές του να διαβάζουν όταν υπάρχουν τεράστια εμπόδια και προβλήματα(πολλοί νόμοι-λιγότερη πραγματικότητα)” .

Τέλος, η κατεύθυνση της ενημερωτικής συνάντησης ήταν ότι παρόλο που οι έρευνες λένε πως οι μαθητές  δεν είναι ικανοποιημένοι από τους εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να γίνει η βελτίωση του σχολείου ως θεσμός με λιγότερους μαθητές στην τάξη ή με δημιουργία τάξεων συνδιδασκαλίας.

Βασιλική Μουρατίδου, Med

Η Τεχνολογία ως μάθημα και ως επιστήμη.. μας προάγει!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *