Εκπαιδευτικές ΔράσειςΚοινωνικές Δράσεις

Γυρίζω τις πλάτες μου στη βία

Στα πλαίσια του προγράμματος «γυρίζω τις πλάτες μου στη βία» η ομάδα των μαθητών με τις υπεύθυνες καθηγήτριες συναντιόταν κάθε δεύτερη Κυριακή απόγευμα στο σχολείο. Εκεί συζητούσαν διάφορα θέματα και προγραμμάτιζαν δράσεις. Ο βασικότερος στόχος ήταν να οργανώσουν ομάδες διαμεσολάβησης και να δημιουργήσουν εσωτερικό κανονισμό του σχολείου.
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2013-2014 η ομάδα:Επισκέφθηκε το δικαστήριο ανηλίκων Αγρινίου, είδαν το χώρο των δικαστηρίων και στη συγκεκριμένη αίθουσα ενημερώθηκαν από την αρμόδια επιμελήτρια κα Μανιάκη.Στην ομάδα συμμετείχαν και μαθητές που είχαν παραβατική συμπεριφορά.Είδαν την ταινία «το κύμα» και έθεσαν τους προβληματισμούς τους.

Επισκέφθηκαν τον ΟΚΑΝΑ όπου συμμετείχαν σε βιωματικό σεμινάριο διαχείρισης θυμού.Επισκέφτηκαν τη Βουλή και τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας.Την ίδια μέρα επισκέφθηκαν και το 2ο γυμνάσιο Ασπροπύργου. Είναι ένα σχολείο το οποίο εφαρμόζει το πρόγραμμα της διαμεσολάβησης εδώ και 10 χρόνια. Οι μαθητές των ομάδων γνωρίστηκαν μεταξύ τους, συζήτησαν, αντάλλαξαν αναμνηστικά αλλά κυρίως έμαθαν πώς να εργάζονται πάνω στη βιαμεσολάβηση κάνοντας παραδείγματα και παίρνοντας κατάλληλο υλικό. Έτσι επιστρέφοντας στο Αγρίνιο άρχισαν να εργάζονται πάνω σε αυτό πιο μεθοδικά.

  1. Δημιούργησαν και επεξεργάστηκαν ερωτηματολόγια με θέμα τη βία στο σχολείο, την οικογένεια και την κοινωνία.
  2. Κάλεσαν στο σχολείο παίκτες της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου, του Παναιτωλικού και συζήτησαν για τη βία στα γήπεδα.
  3. Δημιούργησαν σενάρια πάνω σε διάφορες μορφές βίας και δραματοποίησαν ένα από αυτά.
  4. Έγραψαν στίχους, μελοποίησαν και τραγούδησαν πάνω στο ίδιο θέμα.
  5. Συμμετείχαν στο 4ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας στο Αγρίνιο παρουσιάζοντας μέρος της εργασίας τους.
  6. Πήραν συνέντευξη από καθηγητές με ερωτήσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
  7. Δημιούργησαν βίντεο με φωτογραφίες που βρήκαν στο διαδίκτυο, είχαν σχέση με το θέμα και τους συγκίνησαν, προσθέτοντας κατάλληλη μουσική.
  8. Σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων κάλεσαν τον κο Γεράσιμο Ρεπάσο και μίλησε στους γονείς για τη σχέση σχολείο- γονείς -μαθητές.
  9. Ξεκίνησαν να εργάζονται σε ομάδες δημιουργώντας τους κανόνες που θα ήθελαν να έχει το σχολείο τους. Αφού τους επεξεργάστηκαν συναντήθηκαν με το σύλλογο καθηγητών του σχολείου, το 15μελές και εκπροσώπους από το σύλλογο γονέων και τους παρουσίασαν.

Στόχος τους είναι να ολοκληρώσουν τον εσωτερικό κανονισμό, να δουλέψουν περισσότερο και να εφαρμόσουν τελικά τη διαμεσολάβηση και να πετύχουν καλύτερη οργάνωση της ομάδας μαθαίνοντας από τα λάθη του τρέχοντος έτους.

Οι μαθητές/τριες:

Βάσου

Λαμπρινή

Νικολοπούλου

Μαριάννα

Ροϊδη

Παναγιώτα

Καραντάσιου

Παναγιώτα

Παληγεώργου

Σταυρούλα

Λιάσκος

Στέφανος

Ιωνάς

Χρήστος

Τσιλιγιάννη

Χρυσούλα

Ντάτση

Θεοδώρα

Φούκα

Θεώνη

Μαλεσιάδα

Θωμαή

Δρακωνάκη

Ιωάννα

Τσίτου

Κατερίνα

Βεργώνη

Κων/να

Βάσου

Κων/να

Σκαβάρας

Κων/νος

Δρακοπούλου

Δήμητρα

Αλεξάκης

Δημήτριος

Ασπρογιάννη

Ελένη

Μπλίκα

Ελευθερία

Θωμοπούλου

Ελευθερία

Λάμπρου

Ελίνα

Αϋφαντοπούλου

Ευθυμία

Μπάνη

Ηλιάνα

Τσαφά

Αγγελική

Τσίντζουρα

Αναστασία

Τριανταφύλλου

Άννα

Μπλαχούρα

Άννα

Γκουτσέλης

Απόστολος

Αϋφαντόπουλος

Βασίλης

Καρφής

Βασίλης

Τσαμπάζη

Βασιλική

Column content

Οι καθηγήτριες:

Γώγουλου Δήμητρα

Πούλου Αλεξάνδρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *